Klacht: De lucy cap smart dop zat n iet bij mijn bestelling

Diana Perdaan op 12 oktober 2023 over Waterdrop in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een lucy smart cap en een schoonmaak borstel voor de flessen
de borstel zat wel in de doos maar de lucy smart cap niet. Toen ik de doos ontving was deze open gemaakt of gegaan tijdens het vervoeren . Na diverse emails en foto’s gemaild te hebben werd er beloofd dat er een nieuwe lucy smart cap opgestuurd zou worden daarna niets meer gehoord of ontvangen.
Water drop is ook niet telefonisch bereikbaar.
Hele slechte klanten service .

Gewenste Oplossing:

ik zou tevreden zijn als er een nieuwe lucy smart cap opgestuurd zou worden of dat deze vergoed werd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Waterdrop

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Waterdrop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diana Perdaan