Klacht: Water luchtmatras

op 05 augustus 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij blokker in groesbeek voor de vakantie een waterluchtmatras gekocht. Toen we op vakantie de verpakking openden bleek er een andere, goedkopere versie in te zitten. Daar ik geen aankoopbon meer heb, leek het mij niet zinvol om naar de winkel terug te gaan. U kunt zich voorstellen dat ik me behoorlijk bekocht voelde. Bijgevoegd een foto van verpakking en luchtbed.

Gewenste Oplossing:

Ik zou willen dat U de winkel informeerd om herhaling te voorkomen. En ik wil graag mijn teveel betaalde geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 08 augustus 2016 om 12:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Dit bericht hebben wij twee maal van u ontvangen. Onder referentie nummer 537537 is uw bericht beantwoord. Ik wil u dan ook vragen om dit bericht af te sluiten en eventuele opmerkingen bij het andere bericht te plaatsen of door te geven via info@blokker.nl of telefoonnummer 0800-9131.

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Loet11