Mijn Klacht:
het apparaat lekt water aan de onderkant bij het waterreservoir, ik heb het apparaat gereinigd en dat leek even te helpen. Inmiddels lekt hij weer.
Gewenste Oplossing:
als die niet meer lekt??
M.C. Vos op 18 juli 2021 over dolce-gusto.nl in de categorie Koffie
Een klant van dolce-gusto.nl meldt dat het koffieapparaat water lekt aan de onderkant bij het waterreservoir. Na een reiniging leek het probleem tijdelijk verholpen, maar het lekken is inmiddels weer teruggekomen.
het apparaat lekt water aan de onderkant bij het waterreservoir, ik heb het apparaat gereinigd en dat leek even te helpen. Inmiddels lekt hij weer.
als die niet meer lekt??
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over dolce-gusto.nl
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over dolce-gusto.nl nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM