Klacht: water door Vanille kwark

op 20 januari 2014 over Melkan in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Tot zeer recent was de vanille kwark van Melkan ons favoriete toetje. Sinds twee weken echter is de normaal stevige structuur veranderd in een waterige substantie.
Vandaag toch maar weer een nieuw bakje geopend maar eerst even goed gekeken naar de inhoud. Wat blijkt, bovenop is de substantie nog stevig maar bij voorzichtig de onderlaag naar boven halen bleek dat er een hele laag water onderin het bakje staat. Mocht dit een bezuinigingsmaatregel zijn van Melkan dan ben ik bang voor een tegenovergesteld rendement namelijk dat mensen het toetje minder of niet meer op prijs stellen. Wij zullen de kwark voorlopig niet meer kopen. Jammer, het was zo lekker.

PS we hebben de uiterste verkoopdatum gecheckt en die is nog lang niet overschreven.

Maak het alstublieft weer zoals het was. De nieuwe receptuur doet veel afbreuk aan een, tot voor kort, prima product.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Melkan

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Melkan nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door venetien