Klacht: wat is global collect

op 02 mei 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er wordt elke maand € 15 van me rekening gehaald ? Heb ook geen idee hoe ik hier aan kom en dan ook weer afkom.

Gewenste Oplossing:

Als er geen geld meer van rekening wordt geschreven en dat ik weet hoe ik hier aan ben gekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 03 mei 2017 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

03-May-2017 De heer Rinkel per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door cdsrinkel