Klacht: Wat is er NIET mis met Tele2?

op 21 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Sinds ik Tele2 heb, ben ik genoodzaakt wekelijks met de klantenservice te bellen. De monteur kwam niet opdagen, de televisie hapert, mijn oude telefoon nummer werd niet omgezet (dit kon pas na 10 weken en vijf telefoontjes opgelost worden!) en mijn internet verbinding is dermate langzaam dat ik geen foto’s kan uploaden (wat voor mijn werk noodzakelijk is). Reden genoeg om op te zeggen, maar helaas ik kan er niet vanaf voor onder de 400 euro!! Ondanks de klachten, waar zij zelf zeggen niets aan te kunnen doen kom ik niet van dit abonnement af. Ik betaal voor een dienst die niet geleverd wordt en voel me daardoor ronduit BESTOLEN! Tele2, jullie zijn een stelletje boeven! Jammer dat ik niet lager dan één ster kan geven!

Geen een.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 13 augustus 2012 om 16:40 geantwoord

Vervelend dat het abonnement niet naar tevredenheid werkt. Volgens onze gegevens zijn alle meldingen hierover bij de klantenservice afgehandeld, de laatste melding was van 19 juli. Indien de klant nog vragen of problemen met onze diensten heeft kan contact opgenomen worden: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we er alles aan doen om een passende oplossing te bieden. Daarnaast is er ook de optie om online een vraag te stellen op het forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

Alle klachten die gemeld zijn door pam.torfs