Klacht: Wat een verschrikkelijke service in en na de garantieperiode. Tv kapot, gemeld in oktober 2013 nu eind januari 2014

op 28 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Tot twee keer aan toe gaan high Philips led en smart tv toestellen kapot! Net nieuw!!!!!!! Hangen aan de muur maar werken zeer slecht. Smart functies reageren ongelofelijk traag, netflix werkt niet met een C+module etc. Philips analyseert nadat ik zelf vele malen contact met haar klantenservice heb gehad (eigen initiatief) dat zij het probleem niet kunnen verhelpen danwel dat zij het niet meer gaan verhelpen. Beloven terug te bellen echter het klanteninformatie systeem registreert veel echter maar email adressen en telefoonnummers zijn moeilijk terug te vinden. Problemen zijn gemeld in Oktober en we leven nu januari 2014 (3 maanden verder!!!!!!) Tot op heden nog geen oplossing en nog steeds een kapotte TV in huis. Vele telefoontjes verder. Het toestel moet worden omgeruild. Het klinkt simpel echter: klantenservice van Philips is niets meer dan een eerste lijn die geen toezegging kan en mag doen over termijn waarop problemen kunnen worden opgelost, de aard van de oplossing, wie de oplossing gaat uitvoeren. Daarnaast kan je constateren dat medewerkers zelf aangeven dat zij graag willen maar niet kunnen. Philips heeft bijna alles uitbesteed. Je kan je bijna afvragen of zij hun merk willen verbinden aan producten als zij zelf geen controle meer hebben over hun belangrijkste processen o.a. productie, (externe) klantenservice, uitbestede service en reparatie bedrijven. Ik denk dat ik inmiddels alle mogelijke partijen wel aan de telefoon heb gehad. Waarbij inderdaad links niet weet wat rechts doet en binnen wat voor tijdsbestek.

Na inmiddels aan medewerker nummer 8 mijn klachten te hebben gemeld, ontstaat er behoefte om e.e.a. met een Philips verantwoordelijke te bespreken, aangezien iedereen constateert dat het wel erg lang duurt voordat er een oplossing komt. Dan ontstaat er iets opmerkelijks. Dat kan niet!!

Het stopt. Philips bepaalt wanneer, op welke wijze e.e.a. wordt opgelost op een moment dat haar belieft. Onfatsoenlijk, onbehoorlijk en volstrekt Philips onwaardig. Het feit dat ik online media moet inschakelen om via een andere manier Philips in beweging te krijgen (ben zeer benieuwd) is toch onwaarschijnlijk!

Vandaag TV ophalen, geld crediteren en dan ga ik op zoek naar een andere TV.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Philips

Heeft op 14 maart 2014 om 16:20 geantwoord

Klacht verlopen.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door dennisvanoort