Mijn Klacht:
Ik heb nog nooit zo’n slechte service gehad ooit in een winkel. En dan bel je naar de klantenservice om je klacht in te dienen maar dan wordt gewoon weer in je oor opgehangen. De winkel in Rotterdam aan de vierhavenstraat, heeft echt slechte service. Je wordt afgesnauwd door de manager. Ze liegt ook nog eens wanneer ze aangesproken wordt door de klantenservice. Ik heb een aantal artikelen besteld, maar heb nooit meer iets over gehoord. Dus belde om te vragen of ze al binnen zijn. Ten eerste zegt de manager die ik aan de telefoon had dat mijn naam niet in een systeem staat, toen zei ik of ik de ordernummer kan doorgeven zei ze niet want het is druk in de winkel en heeft ze daar geen tijd voor en dat ik naar de winkel moet komen. Ik ga toch niet voor niets naar de winkel? Ik wil toch eerst weten of de bestelling al binnen is. Wat is dat voor een antwoord; ik heb het druk in de winkel heb daar geen tijd voor. Is dat klantvriendelijk? Vervolgens hang ik op, bel ik met de klantenservice, denk ik dat ik geholpen wordt, nou ten eerste voel ik me niet echt begrepen, want kreeg steeds te horen dat de winkel gelijk heeft hoe ze me al 1 x hebben behandeld daar. En met ze bedoel ik de manager. Hoe kan het dat een manager van een winkel klanten zo afsnauwt en zo brutaal en asociaal tegen klanten praat? De dame bij de klantenservice gaat dan bellen met de manager. Gaat de manager tegen haar liegen dat ik niet de juiste ordernummer heb doorgegeven. Terwijl zij het ordernummer niet wilde aannemen. De dame bij de klantenservice zegt dan vervolgens ik was er niet bij dus met ander woord ben ik aan het liegen? Blijkt dat de order allang binnen was en ze zogenaamd een sms hebben gestuurd. Maar ik heb nooit een sms ontvangen. Vervolgens hebben ze de order uit het systeem gehaald. Wat is dat nou voor een service. Dus je belt niet een na, om de klant te vragen of ze de order nog ophaalt? Je haalt gewoon de order uit het systeem na 1 sms’je? Nee dat kan echt niet Jysk. En wat nog erger is dat als je belt om de klacht in te dienen. Wordt je wee4 afgesnauwd en word in je oor opgehangen. Jah sorry hoor Jysk. Ik ga nooit meer naar jullie winkels. Mijn geld krijgen jullie niet meer. Jullie werknemers zijn onbeschoft, asociaal en brutaal en weten niet hoe ze tegen klanten moeten praten. Walgelijk.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik gehoord wordt en ze excuses aanbieden en ze de manager op haar gedrag aanspreken zodat zij normaal gaat doen en klantvriendelijk wordt. Ook de mensen van klantenservice verwacht ik een excuus van.
