Klacht: Wat een slechte service heeft die winkel

Slechte manager bij jisk rotterdam op 30 juni 2020 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Ik heb nog nooit zo’n slechte service gehad ooit in een winkel. En dan bel je naar de klantenservice om je klacht in te dienen maar dan wordt gewoon weer in je oor opgehangen. De winkel in Rotterdam aan de vierhavenstraat, heeft echt slechte service. Je wordt afgesnauwd door de manager. Ze liegt ook nog eens wanneer ze aangesproken wordt door de klantenservice. Ik heb een aantal artikelen besteld, maar heb nooit meer iets over gehoord. Dus belde om te vragen of ze al binnen zijn. Ten eerste zegt de manager die ik aan de telefoon had dat mijn naam niet in een systeem staat, toen zei ik of ik de ordernummer kan doorgeven zei ze niet want het is druk in de winkel en heeft ze daar geen tijd voor en dat ik naar de winkel moet komen. Ik ga toch niet voor niets naar de winkel? Ik wil toch eerst weten of de bestelling al binnen is. Wat is dat voor een antwoord; ik heb het druk in de winkel heb daar geen tijd voor. Is dat klantvriendelijk? Vervolgens hang ik op, bel ik met de klantenservice, denk ik dat ik geholpen wordt, nou ten eerste voel ik me niet echt begrepen, want kreeg steeds te horen dat de winkel gelijk heeft hoe ze me al 1 x hebben behandeld daar. En met ze bedoel ik de manager. Hoe kan het dat een manager van een winkel klanten zo afsnauwt en zo brutaal en asociaal tegen klanten praat? De dame bij de klantenservice gaat dan bellen met de manager. Gaat de manager tegen haar liegen dat ik niet de juiste ordernummer heb doorgegeven. Terwijl zij het ordernummer niet wilde aannemen. De dame bij de klantenservice zegt dan vervolgens ik was er niet bij dus met ander woord ben ik aan het liegen? Blijkt dat de order allang binnen was en ze zogenaamd een sms hebben gestuurd. Maar ik heb nooit een sms ontvangen. Vervolgens hebben ze de order uit het systeem gehaald. Wat is dat nou voor een service. Dus je belt niet een na, om de klant te vragen of ze de order nog ophaalt? Je haalt gewoon de order uit het systeem na 1 sms’je? Nee dat kan echt niet Jysk. En wat nog erger is dat als je belt om de klacht in te dienen. Wordt je wee4 afgesnauwd en word in je oor opgehangen. Jah sorry hoor Jysk. Ik ga nooit meer naar jullie winkels. Mijn geld krijgen jullie niet meer. Jullie werknemers zijn onbeschoft, asociaal en brutaal en weten niet hoe ze tegen klanten moeten praten. Walgelijk.

Wanneer ik gehoord wordt en ze excuses aanbieden en ze de manager op haar gedrag aanspreken zodat zij normaal gaat doen en klantvriendelijk wordt. Ook de mensen van klantenservice verwacht ik een excuus van.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 01 juli 2020 om 15:04 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Mezas,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wat ontzettend spijtig dat u deze ervaring heeft gehad met ons personeel. Dit is uiteraard niet de klantenservice en klantvriendelijkheid die wij willen zien. Onze excuses voor het ongemak.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij direct contact opgenomen met de desbetreffende medewerkers. Uiteraard willen wij u ontzettend graag verder helpen. Echter hebben wij vernomen dat er wat onduidelijkheid is ontstaan over het desbetreffende ordernummer. Onze collega van de klantenservice heeft uw order voor u gecontroleerd en aangegeven dat u deze alsnog kon komen afhalen. Echter gaf u telefonisch door te willen afzien van de koop.

Mochten wij verder nog iets voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dit uiteraard graag van u.

Bojin

Alle klachten die gemeld zijn door Slechte manager bij jisk rotterdam