Klacht: Wat een service!

op 01 mei 2017 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Een defect Iphone 7 ontvangen van GSM web en deze wilden ze niet repareren/vervangen. Zelfs niet binnen de 14 dagen zichttermijn. Ik werd doorverwezen naar Apple. Verschillende malen contact gehad, maar door de asociale medewerkers iedere keer afgewimpeld en niet gehoord!!!

Uiteindelijk een manager gesproken, die wel wilde luisteren, maar mij niet ‘kon’ helpen. Wat een bedrijf!!!!

Verschrikkelijke service! Als alles goed gaat merk je er niets van, maar zodra je hulp nodig hebt of ze een defect toestel leveren is het één grote drama! Ik ben mijn splinternieuwe toestel kort erna 3 weken kwijt geweest ter reparatie, omdat ik deze naar een apple store moest brengen. Uiteindelijk een refurbished toestel gehad t.o.v. mijn 3 dagen oude Iphone!

Voor mij nooit meer deze verschrikkelijke bedrijf. Enkel een brief gekregen dat ze niet akkoord kunnen gaan met mijn verzoek voor een vervangend toestel, omdat hij al in gebruik geweest. Hoe moet ik weten dat iets kapot is als ik hem niet in gebruik neem? Voor mij een vraag, voor hun een weet!! NOOOOOIITT MEEER GSMWEB!!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nagihan