Klacht: Wat een rommel

op 21 december 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Wat een rommel is dat zeg ! na 4 weken de spullen gekregen ook nog eens 17 euro extra aan de postbode moeten betalen inklalringskosten en BTW, waar overigens ook niet overgesproken wordt op de site. Led lampen voor de auto komen gebroken aan, verder nog 2 lampen led lampen besteld voor binnen, we zijn energiezuinig tenslotte, na het installeren van deze lamp een grote knal en kortsluiting in het armatuur, zo… kan ik ook meteen de schemerlamp weggooien, leuk spul uit China, Wees gewaarschuwd, afblijven dus!!

Nooit meer iets bestellen, bij de action heb je meer kwaliteit voor minder

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 31 december 2012 om 12:09 geantwoord

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak, we zoeken graag met u naar een passende oplossing.

Wij hebben reeds een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing en contact met u gehad. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De Klantendienst
MiniInTheBox
"

Alle klachten die gemeld zijn door Buscheinen