Klacht: wat een rommel

op 28 juni 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo Ziggo,
Als eerste ben ik zeer slecht over jullie diensten tevreden.
In April overgestapt naar Ziggo. Alles geïnstalleerd en de Wifi werkte voor geen meter.
Monteur er bij gehad. Daarna was het nog minder. Weer een monteur er bij gehad en nog niks.
Een compleet nieuwe set opgestuurd van jullie gekregen van wifi box tot Horizon.
Dit laten installeren door jullie monteur blijkt dat de internet verbinding nog niet is doorgezet.
Ter compensatie een extra wifi punt gekregen (6 juni) wat ik ook nog niet heb ontvangen.
Ziggo ik heb al bijna 2 maand geen internet en Wifi en meerdere extra internet bundels afgesloten en meerdere keren een monteur van u over de vloer gehad. Graag wil ik een werkend systeem waar ik voor betaal! Graag kom ik in contact met de afdeling klacht want via de 0900 1884 mogen ze mij niet doorverbinden.
Met vriendelijke groet,

Christiaan

Gewenste Oplossing:

als alles werkt en een vergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door christiaan17