Klacht: wat een gerommel bij de kpn

op 27 februari 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

mijn klacht begint ermee dat ik wilde over stappen van ziggo naar kpn alles in een dat zou makkelijk gaan nou vergeet het maar het pakket kwam netjes maar toen begon de ellende er kwam een monteur die bij binnen komst al moeilijk begon te kijken en te zeggen ja zijn apperratuur was stuk de kabbel was niet goed ja we konden wel een nood pakket krijgen moesten wij zelf achter aan dat kwam maar mijn tv heeft geen scart aansluiting wij zijn er in totaal 4 uur mee bezig geweest om een kabeltje te krijgen de winkel in Tiel mocht hem niet geven en de service dienst wilde geen toestemming geven kreeg het advies om maar bij de ziggo te blijven dus u kan begrijpen dat mijn vertrouwen beneden het nul punt is gedaald .
Hoe het nu verder gaat,woensdag komt er weer een monteur die alleen komt kijken wat er moet gebeuren hoezo amateuristisch

Nou daar ben ik benieuwd naar want ik heb in mijn werk samen leven
nog nooit zo een geknoei meegemaakt.
IK kan alleen maar afwachten want ik kan van alles bedenken maar dat heeft weinig zin.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hans 1952