Klacht: Wat een dagje Amsterdam had moeten zijn werd een Ns dag

op 07 augustus 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Naar eerst wat problemen te hebben gehad met de online tickets van de spoorvoordeelwinkel die een goede medewerker via de chat heeft netjes weten op te lossen. Wisten we nog niet dat we inplaats van een dagje gaypride Amsterdam een dagje ik ga met Ns reizen.
We moesten vanuit Heerlen naar Amsterdam reizen en we zouden volgens planning 13:05 aankomen echter stapte ik pas in Eindhoven in de bus om 13:10 naar daar in een mega lange wacht rij bijna 1,5 tot 2 uur zeker gewacht te hebben. Eenmaal in Amsterdam aangekomen was de pride nog maar een half uurtje bezig en dus zo goed als afgelopen. De terugreis van 22:40 waarbij we in Den bosch moesten uitstappen en overmoesten op bussen. Vele bussen gingen alleen tot Eindhoven we hebben daar minimaal 45 minuten moeten wachten buiten voor een bus die maar Eindhoven, Weert, Roermond, Sittard en Maastricht zou gaan. Zoals u ziet was daar geen Heerlen bij en mochten we van geluk spreken dat we een aardige buschauffeur hadden die na Maastricht echt als allerlaatste stop Heerlen eraan wilde plakken.Toen we in Eindhoven aankwamen stapte de zelfde mensen die in de bussen naar Eindhoven gingen weer bij ons in de bus. Ik stapte in Heerlen uit de bus om 4:00 uur smorgens nadat we met een man of 20 ongeveer hebben geapplaudisseerd voor de chauffeur. Wat een leuke dag had moeten zijn heeft NS mij hierin toch wel teleurgesteld. NS we have to talk

De chatservice was top de mederwerker was vriendelijk en reageerde snel.
Echter de hele reis heen en terug is voor mij een blok ergernis en zou het netjes vinden als NS met een excuses zou komen eventueel compensatie voor mij en mijn twee maaten

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ericpeeters