Klacht: Wasstraat sparen

op 08 juli 2017 over Esso in de categorie Tankstations

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al een aantal jaar ben ik trouwe klant bij Esso Hoogering in Almere. Ik tank er minstens 1x per week. Ook spaar ik er zegels voor de wasstraat. Dat ging altijd ook goed. Nu is het geval dat ik net mijn kaart wilde inruilen voor een excellente programma met bijbetaling van 3,95 (die kies is altijd) en die wilde de mevrouw achter de kassa mij niet geven. Het staat gewoon op de kaart maar ze zegt dat het een drukfout is. Met bijbetaling van 3,95 wilde ze me alleen een basic wash geven. Dit klopt niet. De manier waarop ze ermee omging was alles behalve betrokken en klantvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Dat is aan jullie. Maar als ik niks hoor of zie zijn jullie een vaste klant kwijt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esso

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bjornniessen