Klacht: waspoeder van ah

op 04 juni 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb volgens mijn kassabon op 15-02-2017 om 16.05 uur waspoeder gekocht bij ah en ben die ook gaan gebruiken nu anderhalve maand geleden ging mijn wasmachine stinken en heb op internet gekeken wat ik daar tegen kon doen hun raadde mij aan om de filter na te kijken eventueel het zeep bakje goed te reinigen dat heb ik vervolgens gedaan maar de stank bleef ik heb een zak soda gekocht en de lege machine op 90 graden laten draaien het bleef stinken toen weer schoonmaak azijn ,afwasblokjes,gloor maar niets hielp de machine en was bleef een nare geur afgeven gisteren overviel mij een idee en heb geroken aan het wasmiddel wat in de doos zit dat was de oorzaak daar door stonk de was en machine ik heb vanmorgen gelijk waspoeder van dash gekocht en heb mijn was opnieuw gedaan en niet te geloven maar de stank is weg daar ben ik heel blij mee maar dan rest mij nu de vraag hoe dat mogelijk is dat jullie zoiets verkopen ik heb het waspoeder nog en ook de bon en zou het het liefst willen afgeven bij een van de winkels dat het misschien kan worden nagekeken hoe dat toch mogelijk is in afwachting van uw antwoord met vriendelijke groeten Bep de vaan

Gewenste Oplossing:

zoals ik al eerder vertelde zou u toch eens willen vertellen hoe dat mogelijk is

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]