Klacht: wasmachine werkt niet

op 05 februari 2018 over Siemens in de categorie Electronica Merken

Een maand geleden kocht ik een wasmachine van Siemens bij de Fa. Stolk & Zn in Lelystad. Na twee wassen draaien weigerde de machine dienst. De gegevens op het display wezen op lekkage na raadpleging van de gebruiksaanwijzing. De leverancier kwam, hield de machine een seconde of 15 scheef, waarna hij weer werkte. Echter na weer twee wassen trad hetzelfde euvel op. Leverancier gebeld, die liet mij weten dat Siemens mij mij contact zou opnemen. Ik werd inderdaad door Siemens gebeld met de mededeling dat er over een week een monteur zou langskomen. Ik heb aangegeven dat ik die termijn niet acceptabel vond en van mening was dat ik recht had op een andere machine aangezien deze binnen een maand twee keer dienst had geweigerd. Men gaf mij te verstaan dat ik hiervoor bij de leverancier moest zijn. Dus wederom de leverancier gebeld, die geïrriteerd reageerde. ik moest toch echt bij Siemens zijn….. Het aloude verhaal van het kastje en de muur. Ik heb er toch op aangedrongen dat de leverancier voor een oplossing moest zorgen en zou teruggebeld worden. Aangezien ik 2 uur later nog niets gehoord had, heb ik zelf wederom de leverancier gebeld om 16.15 uur vanmiddag, ik kreeg de voicemail….. Vervolgens naar de winkel gereden, waar op de deur openingstijden staan: Maandags tot 17.30 u……. Het was toen 16.30 uur en de winkel was gesloten.

Ik eis van Siemens of de leverancier dat ik een nieuwe wasmachine krijg aangezien deze binnen een maand twee maal dienst geweigerd heeft en ik in dit apparaat geen vertrouwen meer heb.

Ik ben tevreden als mijn slecht functionerende wasmachine wordt vervangen door een goed functionerende.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maggiemeijer