Klacht: Wasmachine niet gerepareerd

op 26 oktober 2017 over Lets Fix Witgoed in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Heb een afspraak gemaakt via http://www.witgoedmonteur-haarlem.nl/# in de veronderstelling dat er een lokale monteur uit haarlem zou komen. 1 dag later staan er twee jonge jongens uit Amsterdam van Let’s Fix witgoed voor de deur. Op zich al raar. Vervolgens lopen ze met een gereedschapskist waar bijna niets inzit naar boven om de wasmachine te repareren (althans dat dacht ik). Na alleen de deksel eraf gehaald te hebben komen tot de conclusie dat ik beter een nieuwe kan kopen en mijn wasmachine van nog geen 5 jaar oud van whirlpool kan weggooien. Dit gehele proces heeft nog geen 15 minuten geduurd. Voor mij het geheel duidelijk dat beide jongens geen verstand van zaken hebben en gewoon je geld komt ophalen.

Als ze de wasmachine gerepareerd hadden. De printplaat had eruit gehaald kunnen worden en vervangen danwel gerepareerd kunnen worden.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lets Fix Witgoed

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lets Fix Witgoed nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. B