Klacht: Wasmachine die was erger laat stinken

op 04 september 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Sinds enige tijd een Samsung Eco Bubble. In het begin ging het goed maar de was komt er tegenwoordig regelmatig erg stinkend uit. Zo erg dat je over je nek gaat. Reeds 3 monteurs over de vloer gehad die enkel aan geven dat je moet spoelen. We spoelen tegenwoordig meer dan dat we wassen, en dan nog stinkt het regelmatig. Eerst gaf Samsung aan dat de machine vervangen moest worden want dit hoort niet, maar nu het daadwerkelijk zo ver is kunnen ze opeens niets meer voor ons doen, we moesten ons maar gaan beklagen bij de winkel waar we deze gekocht hebben.
Dit ondertussen ook gedaan en die geven nu ook aan dat ze niets kunnen. Het is zogenaamd geen technisch defect. Je was stink erger dan dat het erin ging maar het is geen defect?

Eerst zou ik tevreden zijn met een omwisseling, maar momenteel ben ik het zo beu van de slechte service en een machine die gewoon niet doet wat hij hoort te doen en daarnaast helemaal niet zuinig is door alle spoelbeurten die we toe moeten passen dat ik mijn aankoop bedrag terug wil en de machine mogen ze op komen halen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Madgrobi