Klacht: Washout turquase

op 08 maart 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ongeveer 2 weken mijn haar gekleur met de washout turquase op blond haar maar opdat ik een klein beetje uitgroei had (bruin) heb ik het eerst met colorista ontkleurt aan de boven kant, toen de washout na onderhand 15 x wassen is het nog steeds knal groen en onder mijn haar is wat ik geblondeert had weer hartstike bruin ik loop nu dus rond als één een of andere kerstboom met 3 kleuren haar, waarvan de buitenkant geen kleur veranderd vergeleken met de binnekant (onder mijn haar) zelfs met douche met head and shoulders en dreft , iemand vertelde me dat ik mijn haar moest wassen met onkleuring (poeder + peroxide) en zelfs na het wassen is er geen steek veranderd behalve een kleine 1,5cm blonde aanzet. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen want wat er op het papiertje staat is verre na niet met wat we nu aan de hand is .. ondertussen ben ik wel 26 euro daar aan kwijt geweest en heb ik nog een tubbe ontkleuring staan wat ik wou gebruiken als het groen eruit was maar ook die durf ik nu niet meer te gebruiken !

Ik zou graag me eigen blonde haar kleur terug krijgen en het liefste het geld terug dat kan ik nu hard gebruiken want na alles proberen weet ik echt niet meer wat ik moet doen !!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 21 maart 2017 om 10:57 geantwoord

Naar aanleiding van bovenstaande is er op 10 maart telefonisch contact geweest om het een en ander te overleggen. We vinden het erg vervelend te moeten lezen dat niet het gewenste resultaat is ontstaan. Aan de hand van dit gesprek en de aanvullende informatie zijn er producten opgestuurd om het haar op een intensieve manier te wassen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabrinaatje