Klacht: Washout blijkt geen washout!

op 24 september 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Goedendag, een tijd geleden besloot ik mijn geblondeerde haarpluk met colorista haarkleuring – turquoise te verven. Het product beloofde mij letterlijk op de verpakking dat dit 12-17 wasbeurten in het haar zou blijven zitten, waarbij het langzaam aan uit mijn haar zou gaan.

Inmiddels zit ik letterlijk met ” de handen in het haar” want ik zit al over de wasbeurten heen en het blauw is er nog steeds niet uit! ( 2-3 maanden verder!)

Ik heb van alles geprobeerd en niks werkt, en dit door de kapper te laten behandelen word een heel duur grapje.

Ik heb gemerkt dat er meer klachten zijn en dat het product niet doet wat het beloofd en er ook geen disclaimer of waarschuwing op de verpakking zit voor dit soort fratsen. Ik hoop dat Colorista mij kan helpen mijn blonde pluk weer terug te krijgen. Het lukt mij in ieder geval niet. Ik vind dit erg teleurstellend van dit merk.

Ik hoop op een proffesionele en klantvriendelijke oplossing. Ik ben tevreden als mij een passende oplossing/product word aangeboden waarmee ik mijn haar terug in normale staat krijg, als ik dit had geweten had ik het nooit gekocht.

Ook verwacht ik dat ze de verpakking misschien in de toekomst aan kunnen passen met een waarschuwing dat je dit dus niet meer uit je haar krijgt!

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 20 november 2017 om 10:45 geantwoord

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met Marloes door haar voice mail in te spreken. Wij vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat Marloes dit keer teleurgesteld is in ons product. Wij hebben helaas tot op heden geen reactie van Marloes ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door