Klacht: Wasdroger wirlpool green 6 sense aircare 8 kg

op 29 juni 2016 over Makro in de categorie Groothandels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 27-12-2015 een wiriool wasdroger gekocht bij makro best…eind januari ben ik na de vestiging gegaan omdat het apparaat niet voldoet aan mn eisen..
.*3 uur drogen… was is nog nat
*De lampjes van de pluizenfilter en de condensfilter gaan dan branden
*2 volle handen stof na elke droogbeurt ( kleding gaat stuk)
*na elke droogbeurt moet ik de droger met de stofzuiger uitzuigen…

Ik werd afgescheept dat ik wirlpool moest bellen…wirlpool verteld mij dat het apparaat zo moet werken..
Op 14 april is bij mij de maat vol en bel ik met de klantenservice van makro
Die verwijzen me Door na wirlpool
Wirlpool besteld voor mij een nieuwe condensfilter na 8 keer bellen want ik denk dat het daar aan ligt
Op 15 mei krijg ik het filter op gestuurd..Na 2 weken merk ik geen verschil en blijf met dezelfde klachten zitten.weer gebeld met makro…maar mevrouw u moet toch echt bij wirlpool zijn…grrr
Wirlpool stuurt mij een monteur. Hij vind ook dat er wel erg veel stof na 1 droigbeurt komt…mevrouw ik zal de droger even uitzuigen.. HELP dit heb ik zelf al 100 keer gedaan.
Makro klantenservice gebeld dat ik niet tevreden ben en de droger terug wil brengen…mevrouw dit kan niet want de termijn van 30 dagen is al verstreken…oeps!! Ik zeg ik ben hier ook al zolang mee bezig…mevrouw kan evt nog een monteur langs sturen maar verder kan ze niets voor me doen.. een monteur hoeft niet te komen want ik kan zelf de droger uit zuigen.. mevrouw stuurt mij Door om even een klacht in te dienen via deze site…

P.s ik zie op Internet dat er inderdaad heel veel klachten zijn over dit apparaat.. niet alleen bij makro

Gewenste Oplossing:

Ik wil de droger retour brengen en desnoods bij betalen voor een nieuwe..liefst Z.S.M..

Ik hoop snel wat van u te horen
Met vriendelijke groet
Colinda van Nunen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Makro over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Colinda van Nunen