Klacht: Was 4de wachtende in de rij

op 26 juli 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 25-7 om 1430-1500 waren we bij de jumbo Heerlen Maanplein
Het volgende gebeurde:

We sloten aan bij de kassa.
Mijn partner zei wacht eens ff we zijn 4de wachtende.
Waardoor een andere cassiere te laat opende, toen ze mijn partner hoorde zeggen van wij zijn 4de opende ze de kassa.
Wij gaven het aan en ze beaamde het dat we het ook waren 4de wachtende.
Een van de regels dus boodschappen gratis ter waarde van 35 euro.
Maar ze zei wacht ik roep de betreffende leiddinggevende erbij.
Zo gezegd zo gedaan maar helaas hij zei dat het niet zo was.
Had hij op de camerabeelden gezien zegt hij maar hoe kan hij dat als hij meteen langs die betreffende cassieren liep?
Ten tweede hij beaamde dat de cassiere al een tijd zat ( not dus).
Maar die cassieren zei ook dat ze te lang zat.
Ik vroeg naar de baas terwijl hij zei dat hij er niet was tevens ze stonden achter hem zei hij.
HEle discussie, terwijl er meerder cassieres het gezien hebben en beaamde.
HIj gaf ons het geld niet “SCHANDALIG”waarom die regel dan?
Ben immers een medewerkster geweest van Jumbo dus weet dondersgoed wat de 7 zekerheden zijn!!!
Ben naderhand naar de service balie gegaan en de situatie uitgelegd.
Ze zei dat de baas er wel was maar in een belangrijke gesprek zat.
Ze gaf ons aan om de klacht door te geven via internet.
Of de volgende keer als we weer zouden komen bij de betreffende baas te vragen.
Maar dit vind ik meer dan genoeg een klacht van maken.

Gewenste Oplossing:

Was eerder te vreden als hij ons serieus nam.
En daarbij de boodschappen gratis gaf aangezien de cassieres ook zeiden jullie staan in jullie gelijk.
En hij moet de mensen niet bot en beledigend aanspreken

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vivian en Tamara