Klacht: Wantoestanden bij Tele2

op 01 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ineens afgesloten vanwege openstaande factuur van 15euro. De rest van de factuur (84euro) was wel gewoon afgeschreven en de 15euro kon ook gewoon worden afgeschreven. De incasso is vanuit tele2 niet goed gegaan. De helpdesk gaf toe dat door een storing geen sms berichten zijn verzonden om klanten te attenderen op een openstaande nota. Ik was me van geen kwaad bewust. Vervolgens 3 uur met andere telefoons in de wacht gehangen, situatie uitgelegd. Ook vermeld dat ik 3 weken hiervoor wegens storing bij tele2 niet bereikbaar was, na 3 weken en 3 telefoontjes dan eindelijk opgelost.
Vandaag weer aangesloten, weet ik door sms, staat er vervolgens in hetzelfde bericht dat de aansluitkosten van 28euro in rekening worden gebracht op de volgende factuur… Wat zijn dit voor debielen??

Als er excuus gemaakt wordt en als er een vergoeding wordt gegeven voor de tijd (1maand!) dat ik geen gebruik kon maken van de diensten, terwijl ik daar wel voor betaal en een vergoeding voor de uren contact met de freaking helpdesk en vergoedingsformulier (waar je verder geen reactie meer van krijgt).

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Julia1984