Klacht: Wanprestaties ziggo

op 26 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op 3 juli 2017 is het door ons opgegeven verhuisbericht door Ziggo bevestigd. Op 10 juli zou een monteur onze apparatuur op ons nieuwe adres in Azewijn aansluiten. Hier ging het mis, de monteur stond bij ons oude adres in Hoorn.
Na vele telefoontjes en de nodige wachttijden kwam er na een week een monteur. De tv is aangesloten, het internet heeft echter slechts 1 avond gefunctioneerd. Na weer diverse keren bellen kwam er weer een monteur. Alles in de kast binnen en buiten doorgemeten en het zou binnen 24 uur in orde zijn. Dit bleek weer een loze belofte. Na een hele middag bellen en diverse keren te zijn doorverbonden zouden wij worden geholpen. De meneer zou ons terugbellen. Dit gebeurde ook maar na enkele seconden werd de verbinding verbroken. We werden daarna niet meer gebeld. Kennelijk te veel moeite of te lastig. Kortom we hebben nog steeds geen internet en weten niet waar we aan toe zijn. We voelen ons enorm genomen. Bij elk telefonisch contact is er steeds veel begrip maar oplossen ho maar. Ondertussen loopt tijd- en financiele investering de spuigaten uit. Wat nu?

Als ons internet op korte termijn gaat werken en we een behoorlijke tegemoetkoming krijgen voor de geleden schade, emotioneel en financieel.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John Bodegraven