Klacht: wanprestatie slotenmaker voor een torenhoge prijs

op 25 juli 2017 over Slotenmakers24-7 in de categorie Installatiebedrijven

Ze zijn vervolgens op hun spoednummer (!) volstrekt onbereikbaar, zodat ik geen verhaal kan halen.

Op de site https://www.locksmith24-7.nl/ die gelieerd is aan Key Perfections (zelfde telefoonnummer ) staat een klanten tevredenheid van 8.4, die fake is: je kan er niet bijkomen.
Op de zeer vermoedelijk ook gelieerde site op 2 juli heeft het bedrijf Key Perfections op zeer onprofessionele wijze een voordeurslot vervangen, voor een bedrag van 472 euro. Het slot zelf is overal te vinden voor ca. 45 euro, het wordt in rekening gebracht voor 185 euro. Het zag er vreselijk uit met een kapotgeboord afdekplaatje, etc: een wanprestatie waarvoor men het bovenstaande bedrag durft te vragen.

Op de site https://www.locksmith24-7.nl/ die gelieerd is aan Key Perfections staat een klanten tevredenheid van 8.4, die fake is: je kan er niet bijkomen.

Op de zeer vermoedelijk ook gelieerde site https://www.slotenmakers24-7noodlijn.nl/ staat precies dezelfde klantentevredenheid, die ook niet toegankelijk is. onderaan de pagina wordt zelfs 100% klantentevredenheid gesuggereerd, zonder onderbouwing.

een substantiele teruggave van het bedrag (minimaal 250 euro).

Alle klachten die gemeld zijn door hansBa