Klacht: wanprestatie postnl

op 22 maart 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht al 6 weken op 2 zwaarden uit China, gestuurt door mijn oom, pakket is 1,5 meter en 20 cm dik en 40cm breed, track&tracenummer is onvindbaar, douane gebeld, die stuurde me door naar postnl, lieten me met hun geneuzel en gedraai 15 minuten aan de lijn om dan te zeggen dat ze dit nummer niet kunnen checken, 7,50 kwijt aan onbeschoft personeel die je een poot uitdraaien.
Het gaat duidelijk om het geld, 45 cent per minuut.
Er verdwijnen regelmatig pakketjes van me, zeker 10 in 2012 maar deze grootte?
Douane zei al dat ze moeilijk doen met inklaring.
Hoe dan ook: onvriendelijk en draaikonterij, geen resultaat en veel geld kwijt.

Gewenste Oplossing:

Dat ze A: de telefoonkosten verlagen.
B: sneller werken ivm hoge kosten voor beller.
C: mij vertellen waar het pakket is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sathanas

Klacht: wanprestatie postnl

op 22 maart 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht al 6 weken op 2 zwaarden uit China, gestuurt door mijn oom, pakket is 1,5 meter en 20 cm dik en 40cm breed, track&tracenummer is onvindbaar, douane gebeld, die stuurde me door naar postnl, lieten me met hun geneuzel en gedraai 15 minuten aan de lijn om dan te zeggen dat ze dit nummer niet kunnen checken, 7,50 kwijt aan onbeschoft personeel die je een poot uitdraaien.
Het gaat duidelijk om het geld, 45 cent per minuut.
Er verdwijnen regelmatig pakketjes van me, zeker 10 in 2012 maar deze grootte?
Douane zei al dat ze moeilijk doen met inklaring.
Hoe dan ook: onvriendelijk en draaikonterij, geen resultaat en veel geld kwijt.

Gewenste Oplossing:

Dat ze A: de telefoonkosten verlagen.
B: sneller werken ivm hoge kosten voor beller.
C: mij vertellen waar het pakket is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sathanas