Klacht: Wanprestatie niet leveren

op 13 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ondanks betaling vooraf (€ 253,94) op 6 sept daarna GEHEEL niets meer vernomen van van Dijk
1. Meerdere e-mails verstuurd (response time opgelopen tot 4 dagen geeft men aan)ern 45 mi
2. Twee keer 30 min en een keer 45 min (cum 1 uur 45 min) telefonisch in de wacht gezeten, geen mens gesproken
3. Schooljaar (6 VWO) is al 2 weken bezig….

Als alle boeken correct geleverd zijn op mijn adresnnen een week) (bi

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 14 september 2016 om 20:11 geantwoord

Heeft op 14 september 2016 om 21:26 geantwoord

1. Definitie spoed?
2. Wat bedoelt u met kosteloos? Ik denk eerder aan 30% korting, iets wat zeker niet ongebruikelijk is bij klantgerichte organisaties zoals ANWB, Bol.Com..

3.Ik ben pas tevreden als ALLE boeken deze week in correcte staat bij ons thuis zijn afgeleverd!

Bericht van Van Dijk Educatie

4 maanden geleden - Beste Florence, Uit onze gegevens blijkt dat vandaag jouw boeken zijn aangeboden aan PostNL. De track en trace code van PostNL is 3SVDS1594808100. Hiermee kun je jouw pakket volgen. Helaas zijn niet alle boeken geleverd omdat deze op dit moment niet op voorraad zijn. Deze boeken worden zo spoedig mogelijk nageleverd. Vertrouwende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Van Dijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door FlorenceM3