Klacht: wanorde in middenhoven

op 01 december 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik werk nu al 3,5 jaar bij ah middenhoven. sinds de wissel van SM en ASM gaat het bergafwaarts bij mijn Albert Heijn. niet alleen worden bijna al shifts gedaan door mensen die geen teamleider zijn, ook is het zo dat het uitbetalen van de salarissen niet goed gaat. ik mis nu 9 uur op mijn komende salaris en na tientallen keren van appen bellen schrijven en langs gaan is er geen 1 teamleider of manager die mij wilt helpen. op mijn geschreven brief was de enige respons: ‘zo communiceren we niet in deze winkel’.

Gewenste Oplossing:

als ik al mijn gemiste uren terug krijg en er een oplossing komt voor het falen in uitbetalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robbievandijk