Klacht: Wanneer komt de diepvries nu

op 15 januari 2014 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 21 december 2013 hebben wij een diepvrieskist besteld bij de Media markt in Middelburg. Hij moest door hun worden besteld want hij was niet op voorraad. We moesten € 69.00 aanbetalen van de € 369.00 en dat hebben we netjes gedaan. Het is nu 15 januari 2014 en we hebben nog steeds geen diepvrieskist. Al 2x gebeld, de 1e x waren ze niet behulpzaam kreeg steeds als antwoord “ja dat weten wij ook niet”de 2ex konden ze geen contact leggen met de desbetreffende afdeling en zouden we worden terug gebeld wat nog steeds niet gebeurt is.

Ik ben helemaal niet tevreden, dit is service van niets, het is 1x maar nooit weer en ga het ook niemand aanraden.
Er is ook geen oplossing geboden.

Ze zijn absoluut niet snel, ze weten nergens wat van af en met een oplossing komen ze niet.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carolien1976