Klacht: Wanneer kan ik mijn zending verwachten?

EricPP op 19 februari 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Woensdag 17 febr heeft de hele dag de status: pakketje onderweg voor aflevering voor einde dag gestaan. Om 20.00 heb ik de hoop daarop maar opgegeven ondanks het feit dat de status hetzelfde bleef. Volgens UPS wordt de zending dan gewoon een dag later aangeboden.

Sinds vanmorgen dinsdag 18 febr is de status veranderd naar In Transit, kom later terug voor de geplande aflevering. Volgens mij is het pakketje gewoon weer terug het sorteer- en leverproces in gegaan bij UPS, geen idee wanneer ik het nu kan verwachten.

Als ik weet waar mijn pakketje is en wanneer ik het geleverd ga krijgen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Eric, Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor. Kunt u mij de tracking nummer van het pakket sturen? Graag hoor ik van u terug zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht EricPP

1 jaar geleden - En ook vandaag is er nog steeds geen status vermeld van het pakketje. Er staat nu als status Update......šŸ¤”

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 19 februari 2021 om 17:04 geantwoord

Beste Eric,

We hebben helaas verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot uw eerdere bericht.
We hadden in ons bericht gevraagt voor een tracking nummer dit hebben wij nog niet van u mogen
ontvangen en kunnen jou zending niet inzien hierdoor.

Mocht u alsnog contact met ons opnemen, dan help ik u graag verder.

Ik zie uw reactie graag tegemoet, en ik wens u nog een prettige dag toe.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

EricPP

Heeft op 22 februari 2021 om 08:48 geantwoord

Dit is geen oplossing maar een standaard bericht. Er is nooit gevraagd naar het tracking nummer, er is geen bericht van UPS ontvangen. Ik heb u intussen het tracking nummer gestuurd. Hier voor de zekerheid nogmaals:
1Z059E926898187096

Reactie van de melder van de klacht EricPP

1 jaar geleden - Graag hoor ik de reactie van UPS

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Hi Eric, Het spijt me dat je pakket nog niet is geleverd. Goed dat je contact op neemt. Helaas kan ik het pakket op dit moment niet traceren in het systeem. Er zal middels een onderzoek achterhaald moeten worden waar het pakket is, en hoe we het zo snel mogelijk, alsnog kunnen leveren. Ik raad je aan contact met de verzender op te nemen, zodat die bij ons het onderzoek naar het pakket kan laten starten. Excuses voor het ongemak. Kind regards / Vriendelijke groeten, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door EricPP