Klacht: Wandbord niet geleverd, geen reactie

op 26 juli 2017 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 mei een wandbord bij Dycla Living besteld en direct betaald. Tot op heden nog geen wandbord gezien. Meerdere keren gemaild. Geen reactie. Heb ook een klacht gezet in het gastenboek, maar die wordt natuurlijk eerst nagekeken voordat hij überhaupt geplaatst wordt. Die zal dus niet geplaatst worden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn wandbord eindelijk geleverd wordt. Eventueel een reactie zal ook al prima zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dycla Living

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dycla Living nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dycla Living in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dycla Living een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dycla Living

Heeft op 30 juli 2018 om 21:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door EdwinWeert