Klacht: Wakuplight

op 26 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

De lamp gaat opeens midden in de nacht aan. Dit is een bekende fabricagefout. De lamp is 3,5 jaar oud. Dit valt buiten de garantietermijn van 2 jaar. Ik kon 20% korting krijgen op een nieuwe. Echter die kost bij philips 140 euro minus korting is 112 euro. Bij meerdere webwinkels kost deze 100 euro. De korting helpt dus niet. Men kon verder niets voor mij doen.

Op basis van een beroep op de redelijke levensduur van een dergelijk apparaat en het feit dat dit een bekend probleem is dat buiten mijn schuld ontstaat, wil ik alsnog een beroep doen op een redelijk oplossing.

Reparatie van de oude of nog niet liever daadwerkelijk een korting op het nieuwe model ten opzichte van de gangbare internetprijs van 100 euro.

Bijgevoegd het chat verslag.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht pvandenhul

1 jaar geleden - Dit was de reactie van Philips in de mail: Naar aanleiding van uw bericht op Klacht.nl deze mail. Vervelend dat uw Wake-up Light niet meer goed werkt. Ik moet u helaas melden dat ik helaas niks kan veranderen aan het aanbod dat u heeft ontvangen van onze klantenservice. We kunnen de prijzen van andere winkels niet beïnvloeden en geven de korting op de prijzen in onze online winkel. Als u verder nog vragen heeft hoor ik het graag. Tenslotte, wil ik u graag laten weten dat u binnen enkele werkdagen een korte vragenlijst van ons zult ontvangen. Bij vraag 1 kunt u de service die ik u heb verleend beoordelen op een schaal van 0 tot 10. Bij de overige vragen is er ruimte voor toelichting, zodat wij onze service verder kunnen verbeteren.

Alle klachten die gemeld zijn door pvandenhul