Klacht: wachtwoord onvindbaar na overlijden eigenaar

op 10 oktober 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

In 2015 hebben mijn man en ik ieder een eigen iPad Air2 gekocht die we ieder voor zich instelden, zonder wachtwoord of vingerprint.
Nu is mijn man overleden en na de laatste upload van vorige week zijn alle apps van de iPad van mijn mans Ipad verdwenen en vraagt de iPad om een wachtwoord of vingerprint. Hij had helemaal geen wachtwoord of vingerprint. Dus kunnen wij dit ook niet intikken.
Nu wordt er gezegd, ook door Apple, dat niemand meer in deze dure iPad kan komen en wij hem dus eigenlijk kunnen weggooien.Ook via de pc lukt het niet. Evenmin als terugzetten in fabrieksinstellingen.
Is dit waar?????.

Mijn overleden man en ook ikzelf waren ontzettend tevreden over de iPads maar als je een iPad, die plots na uploaden om een wachtwoord gaat vragen dat je niet hebt niet weggooien [± 450.- euro] zakt de tevredenheid over de service van Apple toch wel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door iPad van Sjok