Klacht: Wachttijden scankassa

op 23 augustus 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

dekamarkt heerhugowaard middenwaard. De scankassa is vaak onbeheerd omdat het verantwoordelijke personeel vaak bijkomende werkzaamheden heeft en ik begrijp dat het er bij hoort en dat ze daardoor vaak niet in de gaten hebben dat er een klant al een tijdje staat te wachten wat mij dus regelmatig gebeurt. Als ik dan naast mij kijk zie ik bij de gewone kassa met de achterste persoon in een lange rij nog eerder klaar is dan de gene bij de scankassa. Dit ergert mij enorm, omdat ik de scankassa juist gebruik om lange rijen te voorkomen.

Ik heb al eerder aangegeven bij het personeel of het geen optie zou zijn om een drukbel te monteren bij de scankassa die de klant kan gebruiken zodat het betreffende personeel eerder in de gaten heeft dat er een klant wacht, Een kleine ingreep en een hoop tevreden klanten zoals ik.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 01 september 2016 om 14:58 geantwoord

Beste heer Gerrits,

Ik vind het vervelend dat u deze nare ervaring in de winkel heeft ervaren. Uw melding is direct onder de aandacht van de winkel gebracht. Mijn collega vanuit de winkel gaat vandaag telefonisch contact met u opnemen.

Vriendelijke groet,

Vriendelijke groet,
Klantenservice DekaMarkt
SD M1608 6493

Heeft op 23 november 2016 om 19:35 geantwoord

Inmiddels zijn we een paar maanden verder maar is er niks veranderd. Ik. Doe inmiddels mijn boodschappen vaker bij de zelfscan van de alberthein dat werkt veel beter. Dan heb ik tenminste geen wachttijd. Ik vindt het jammer dat er niets met mijn klacht is gedaan terwijl jullie het een goed idee vonden. Er zijn meer mense die zich ergeren aan dit probleem. Jammer

Bericht van Dekamarkt

5 maanden geleden - Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb contact opgenomen met de supermarktmanager de heer Remon de Jong en neemt zo snel mogelijk contact met u op om hierover te spreken. Met vriendelijke groet, Klantenservice DekaMarkt SD M1611 7467

Alle klachten die gemeld zijn door jangerrits59@gmail.com