Klacht: Wachtijd voor bestelling is absurd

Miladk op 07 januari 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

6 weken en 4 dagen geleden heb ik een JBL box besteld en nu snap ik dat er drukte was met black friday en daar had ik alle begrip voor maar dit word absurd. Eerst is de levertijd 3 weken. Na die 3 weken kreeg ik een mail met een verlengde levertijd van max 2 weken. Deze 2 weken zijn nu ook voorbij en ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik vind dit een beetje absurd worden en ondertussen mis ik wel het geld op mijn rekening terwijl ik er niks voor terug krijg. Wilden een klacht bij otto zelf invullen maar nadat ik alles had ingevuld stond er pagina niet gevonden. Het is dus allemaal een grote benden daar lijkt wel.

Ik ben tevreden zodra otto er voor zorgd dat mijn bestelling snel bezorgd wordt. Ik wil niet het geld retour krijgen maar gewoon mijn pruduct ontvangen want daar wacht ik inmiddels al lang genoeg op.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 07 januari 2020 om 10:50 geantwoord

OTTO heeft de klant een mail gestuurd met de uitleg over de levertijden. Helaas kunnen wij de levertijden niet versnellen. Klant mag wachten , een andere keus maken of het geld terug ontvangen. We horen graag wat de klant wilt. Wij wensen u een fijne dag, Met vriendelijke groet, OTTO klantenservice

Miladk

Heeft op 07 januari 2020 om 12:58 geantwoord

Als men afhankelijk is van de leverancier en het duurt zo lang om het binnen te krijgen had het nooit op de site moeten staan. Ook ben ik niet tevreden over dat otto beloftes maakt (meerdere keren) en die vervolgens niet nakomen. Op dit moment word ik ook absoluut niet geïnformeerd over de levertijd etc. Het is wel duidelijk dat otto dingen absuluut niet goed geregeld heeft. Nogmaals, ik wil niet mijn geld terug maar gewoon mijn product binnen krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miladk