Klacht: Wachten op passagiers

op 19 november 2014 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Eerder vanmiddag ben ik met de trein van Geldermalsen naar Leerdam gereisd. Deze trein komt aan om 16:21 dit is echter ook de vertrektijd van de bus die ik moet hebben van Leerdam Station richting Utrecht. Ik was overgestoken en liep bijna op de stoep van de halte toen de bus vertrok. Ik snap best dat de bus op tijd moet rijden. Maar het is een kleine moeite om even te kijken of er misschien mensen die uit de trein komen met de bus mee willen.

Als de buschauffeurs rekening houden met de mensen die uit de trein komen en met de bus mee willen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 23 juli 2015 om 13:42 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in november 2014 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.
^GB
Webcareteam Arriva

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Arriva beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Schoonrewoerder