Klacht: Wachten op nalevering 2 boeken

op 23 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ook wij hebben het boekenpakket voor onze dochter tijdig besteld. Op 2 boeken na hebben wij alles ruim op tijd ontvangen. Sinds een paar weken zijn wij bezig navraag te doen over de 2 ontbrekende boeken. In de ene mail stond in dat wij eind vorige week de boeken zouden ontvangen, zonder enige verdere berichtgeving nog steeds niet ontvangen. Opnieuw gemaild aangezien de lessen voor onze dochter al zijn begonnen, maar hierop geen reactie. Vandaag telefonisch contact gehad met Van Dijk, de medewerker die mij te woord stond was absoluut niet begripvol. Hij zei dat het nog enkele weken kan duren voordat wij de boeken kunnen krijgen. En in de tussentijd moet mijn dochter “meekijken” bij een ander of kopiëren!!! Hij kon ook geen enkele garantie geven over wanneer wij de boeken krijgen.

Naast het feit dat de boeken te laat zijn, is de houding van de Klantenservice slecht en weinig informatief.

Als de boeken eindelijk binnen zijn. En als we voortaan een snellere reactie van Van Dijk ontvangen en dat ze doen wat ze aangeven.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 25 augustus 2016 om 13:04 geantwoord

Geachte Fais Sahebali,

Bedankt voor uw bericht.
Inmiddels hebben wij door middel van e-mail contact met elkaar gehad. We hebben hierbij aangegeven dat de boeken volgende week geleverd zullen worden. Wij vinden het vervelend dat een en ander op deze manier is verlopen en zeker wat betreft de communicatie.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door arg.sahebali