Klacht: wachten op je geld

op 19 februari 2018 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 februari hebben we via schipholtickets.nl een reis geboekt naar Curacao. Diezelfde dag ontvingen we bericht dat de tickets niet gereserveerd waren omdat er een foutieve prijs stond vermeld. We konden de tickets alsnog reserveren als we per persoon ongeveer €300,- over zouden maken. Daarmee zijn we niet akkoord gegaan en hebben we, zoals aangeboden werd, de reis geannuleerd zodat we ons geld terug zouden krijgen. De annulering is op 2 februari gedaan, waarop we een reactie ontvingen dat de betaling diezelfde dag zou worden geretourneerd. Tot op heden (19 februari) hebben we nog steeds geen geld retour ontvangen. Daarbij is op 13 februari nog contact geweest dat er door een storing de betaling was blijven hangen en dat het in orde zou worden gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als we ons geld terug hebben van schipholtickets.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schipholtickets.nl‎ over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Euwes