Klacht: Wachten op de bus,

op 07 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond Arriva,

Ik heb vandaag gereist met jullie bussen, vanochtend iniedergeval om naar school te gaan, ik heb vanuit school iemand gevraagd om mee te mogen rijden, ik heb toen gewerkt tot 21:45.
Ik heb toen gekeken op 9292 Hoelaat mijn bus kwam. En die zou komen om 22:09 ik heb gewacht bij de bushalte op rijkswegzuid te Geleen, alleen ik heb heel lang moeten wachten op de bus, er kwam geen bus!? Ik heb toen gevraagd aan een andere bus of hij wist Hoelaat mijn bus kwam, hij antwoorden, “” naar dat adres rijd geen bus meer” ik zou echt niet meer weten wat het nummer van de bus was? Ik heb toen ook gevraagd of er een andere bus kwam richting die kant dat ik dat stukje anders wel loop maar dat was er wel! Ik heb toen gewacht op de bus bij de bushalte bij Zuidhof, maar tot mijn verbaasing kwam er GEEN bus! Ik ben 17 jaar en wil graag naar huis toe! Want ook ik heb morgen school en dit maakt me best boos dat ik geen betrouwbaar vervoer heb, ik wil ik hier ook graag mee verder want dit is niet de 1 ste keer Mar misschien al de 3x nogmaals ik ben 17 jaar en moet gewoon lopen Naar huis omdat ik geen vervoer heb door de bussen die niet opkomen dagen!
Ben echt niet blij met de ervaring hier van!

Gewenste Oplossing:

Zoals ik al heb aangeven ben ik normaal altijd blij met jullie dat jullie me afzetten op mijn bestemming en heele lieve medewerkers hebben, om gezzelig mee te kletsten. Maar vindt het echt jammer!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Jessiematthes, Niet leuk om te lezen dat je woensdag 7 juni tevergeefs op de bus hebt gewacht. Ik wil graag met je mee kijken waarom er geen bus kwam opdagen maar dan heb ik wel iets meer informatie van jou nodig. Je geeft aan dat je rond 22:00 uur bij halte Rijksweg Zuid in Geleen op de bus hebt staan wachten. Kun je ook aangeven in welke richting (eindbestemming) je wilde reizen en op welke buslijn je hebt staan wachten? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 juni 2017 om 09:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jessiematthes,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van je ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jessiematthes