Klacht: Wachten al 3 maanden op teruggave van ons geld

op 03 december 2017 over PractiComfort in de categorie Medische produkten

Er kwam 9 september een verkoper bij ons kijken voor verwijdering van een bad en plaatsing van een inloopdouche. Hij vertelde dat dit prima kon. We moesten wel direct datzelfde weekend beslissen want dan hadden we recht op een beurskorting. Ook moesten we direct een aanbetaling doen van 2450 euro. Dit in goed vertrouwen gedaan. Plaatsing van de inloopdouche zou in week 46 zijn . Na een aantal weken komt er een monteur van het bedrijf nog even kijken. Tot onze verbijstering vertelt hij dat degene die de offerte heeft geregeld het helemaal verkeerd heeft gezien en dat die inloopdouche bij ons helemaal niet kan. Dus alles word geannuleerd en we hebben dus recht op teruggave van ons aanbetaalde geld. We zijn nu inmiddels bijna 3 maanden verder en hebben nog geen cent gezien. Ontelbare keren gebeld, gemaild enz maar geen geld terug. En dat terwijl het dus HUN FOUT is door iemand langs te sturen die niet kan zien dat iets helemaal niet mogelijk is. We hebben dus geen aangepaste badkamer en geen geld terug. En dat terwijl ik met mijn longziekte zit te springen om een inloopdouche maar nu ook geen geld hebben om iets anders te gaan regelen omdat we ONS GELD NIET TERUG KRIJGEN. Het is echt heel erg

Als ons geld terug gestort word zodat we zo gauw mogelijk iemand anders in kunnen schakelen om onze badkamer in orde te kunnen maken. En het zou fijn zijn als er op zijn minst een excuus gemaakt zou worden voor alle ongemakken die we nu hebben. De stress en het niet kunnen douchen omdat ik niet in het bad kan komen door mijn ziekte waardoor we zitten te springen om een inloopdouche

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PractiComfort

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PractiComfort nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PractiComfort in behandeling genomen

Bericht van PractiComfort

9 maanden geleden - Beste heer, mevrouw Doppenberg, Allereerst mijn oprechte excuses voor de vertraging. Zoals telefonisch aangegeven is het bedrag reeds aan u terug gestort. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch benaderen. Met vriendelijke groet, Silver Mobility de serviceorganisatie van PractiComfort 071-4097171

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PractiComfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PractiComfort

Heeft op 16 december 2017 om 13:51 geantwoord

Beste heer, mevrouw Doppenberg,

Allereerst mijn oprechte excuses voor de vertraging. Zoals telefonisch aangegeven is het bedrag reeds aan u terug gestort en hoop ik dat uw vertrouwen in ons toch is hersteld .

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch benaderen.

Silver Mobility
de serviceorganisatie van PractiComfort