Klacht: Wacht tijd

op 23 juni 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

wij zijn 23-06-2016 bij de mc Donalds in Doetinchem geweest door de mc drive om 23:30. Wij moesten wachten op onze bestelling omdat deze nog niet klaar was we hebben en half uur staan wachten op ons eten dan ga je er ook vanuit dat het warm is aangezien het nog niet klaar was. Ik verbrand normaal mijn mond aan een mc kroket deze was lauw / half koud. Ik heb zelf bij een mc Donalds gewerkt en ook in de drive daar moesten we alle bestellingen zo snel mogelijk weg werken dit is hier in Doetinchem blijkbaar niet zo klanten moeten lang wachten.

Ik vind het normaal niet erg om te moeten wachten maar een half uur is wel erg lang en dan is het eten ook nog niet warm waarom wacht je dan?

Ik ben tevreden als je om je eten wacht hooguit 10 minuten en dat het eten dan ook warm is aangezien het nog gemaakt moet worden waar wacht je anders voor niet tot dat het koud is.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jolienwassink92