Klacht: wacht op omruil

op 18 oktober 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn telefoon is opgestuurd naar dynafix om m’n scherm te laten maken maar staat nu al vanaf 5-10-16 op “wacht op omruil” ondertussen al langere tijd aan het wachten en ben het stilletjes aan wel beu aan t raken.

Ik ben pas tevreden zodra ik m'n telefoon terug heb\ ander toestel zodat ik weer fatsoenlijk bereikbaar ben

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Kunt u het IRMA-nummer doorgeven? Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

1 maand geleden - Betreft een edge 6 plus iRMAVODA14143847

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Wij wachten op een toestel die vanuit Samsung wordt geleverd. Momenteel heeft Samsung wereldwijd leverproblemen, waardoor de procedure vertraging heeft opgelopen. Helaas kunnen wij geen tijdsindicatie aangeven wanneer Samsung gaat leveren. Ik begrijp dat het vervelend is, excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

Reactie van de melder van de klacht Wijnand1990

1 maand geleden - Nou dat schiet lekker op dan, dus met een beetje pech kan ik er gerust nog een maand op wachten? Kan ik niet gewoon bij de telefoon zaak een nieuwe afhalen? Scheelt Samsung weer een nieuwe opsturen lijkt mij?

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Nee het is niet mogelijk om bij een telefoonzaak een nieuwe te halen. We gaan er niet vanuit dat het nog een maand duurt. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

Reactie van de melder van de klacht Wijnand1990

1 maand geleden - Nee jullie gaan er niet van uit, maar kunnen er ook geen verwachte tijd aan geven......... Een beetje raar dit, en waarom wordt er eigenlijk kenbaar gemaakt met het inleveren van je telefoon dat het gemiddeld 10 werkdagen duurt? (waar jullie je in mijn geval voor zover ik me kan herinneren nog nooit aan hebben gehouden)

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Gemiddelde reparatieduur is tussen de 5 à 10 werkdagen. Echter door de leverproblemen van Samsung, is er vertraging. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

Reactie van de melder van de klacht Wijnand1990

1 maand geleden - Nou zijn we lekker mee, ik weet dat u er zelf niks aan kan doen dus ik neem t u ook niet kwalijk...... Maar t lachen is Me onderhand echt aan het vergaan

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 01 november 2016 om 13:40 geantwoord

Geachte klant,

Helaas hebben wij geen directe oplossing kunnen bieden daar wij afhankelijk zijn van de fabrikant. Onze excuses voor alle ongemak. Wij zullen hierbij de klacht sluiten.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Wijnand1990