Klacht: Wacht nog steeds op mijn pakket !!

op 24 december 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik zocht een ps4 en zag op de wehkamp site staan dat als je voor 23 uur besteld dat je het de volgende dag al in huis hebt. Nou donderdag zou het pakkertje moeten komen maar die kwam niet .. ik gebeld en het zou dan vrijdag of zaterdag komen. Het is nu inmiddels zaterdag en ik heb weer gebeld en nu komt het pas volgende week terwijl het als een kerst kado was bedoeld… dus lekker dan ik kan nu geen kado geven met kerst.. lekker leuk ja je krijgt een kado alleen het is er nog niet leuke kerst hoor goede serves echt helmaal top!

Als ik een goede korting krijg want dit is niet normaal ... denk je ff een leuk kerst kado term bestellen

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 24 december 2017 om 09:51 geantwoord

Goedemorgen,

Vervelend dat het pakket niet bezorgd is op de afgesproken datum, vooral aangezien het om een kerstcadeau gaat.

We hebben de status voor je nagekeken en je hierover meer informatie per e-mail verstuurd en raden je aan om daarop de reageren zodat dit verder opgepakt kan worden door de desbetreffende afdeling.

Excuses voor het ongemak en we wensen je fijne feestdagen.

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Nietblijmetserves