Klacht: Wacht nog steeds op een antwoord

op 23 februari 2017 over Fossil in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Ik heb tot heden geen andwoord gehad mijn klacht. Omdat het nog maar een paar dagen is voordat mijn bon verloopt hoop ik nu echt dat ik een mail krijg met hoe of wat ik vind het niet zo netjes dat u de klant zo lang laat wachten tot uitsluitsel van mijn klacht. Mijn refr. nummer is 582069 ik hoor zo spoedig mogelijk u andwoord te gemoet.

Gr Marina Bogaers

Gewenste Oplossing:

Het liefs vandaag nog een andwoord

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fossil een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fossil

Heeft op 27 februari 2017 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 27 februari 2017 om 13:28 geantwoord

Ik vind dat het met a.u.b opgelost kan worden

Bericht van Fossil

1 jaar geleden - Goedemiddag, Ik heb geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas is dit niet gelukt. Zou u contact met ons op willen nemen via customerservice@fossil.nl of via 0314 - 799056? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Laura Customer Service Fossil

Alle klachten die gemeld zijn door Marina Bogaers