Klacht: wacht nog steeds op contact??!

op 23 januari 2014 over Uitbieden.nl in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb twee drie dagen terug een klacht ingediend voor uitbieden.nl
daarop werd er gezegd dat ze eergisteren contact met mij zouden opnemen over het terug betalen van mijn geld.
maar zoals verwacht heeft uitbieden.nl zich alweer niet aan zijn woord gehouden.
ik wacht al drie dagen, maar ik heb geen enkel mail of telefoon gekregen. ik heb ook nog eens een mail gestuurd naar administratie@uitbieden.nl maar kreeg ook geen reactie terug ik weet niet hoe jullie het willen oplossen maar ik wil mijn geld terug!!!!!!!!!!! en zo snel mogelijk ook!!!!!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

IK WIL MIJN GELD!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uitbieden.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Uitbieden.nl in behandeling genomen

Heeft op 23 januari 2014 om 16:36 geantwoord

Wat voor email stuur mijn geld terug ik hoef geen mail van jullie, ik begrijp niet waarom ik het geld dat al van mij is niet terug kan krijgen!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uitbieden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uitbieden.nl

Heeft op 23 januari 2014 om 17:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Uitbieder,

Wij gaan u een e-mail sturen met de status van uw product.

Groet,
UItbieden.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Uitbieden.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door eminealper