Klacht: Wacht al twee weken op mijn pakket van Prenatal

op 20 mei 2016 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 mei heb ik een bestelling gedaan bij Prenatal. Volgens track en track PostNL is het pakket op 10 mei bij ons afgeleverd, maar dit is niet het geval. Ook niet (per ongeluk) bij een van de buren.

Wettelijk is Prenatal verantwoordelijk om dit op te lossen, maar ze nemen geen verantwoordelijkheid. In eerste instantie verwijzen ze zelfs terug naar PostNL. Dit is bijzonder onbevredigend. Ik wacht nu al bijna twee weken op mijn pakketje.

Mijn volgende aankoop zal ik bij bijvoorbeeld Babypark bestellen. Voor mij geen Prenatal meer.

Gewenste Oplossing:

Als het pakketje dit weekend in huis is. We hebben de spullen nodig voor ons kindje.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Prenatal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door LiekeA