Klacht: Wacht al 5 maanden op geld terug

op 25 juni 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Ik heb op 7 februari een UV mop stoomreiniger besteld, welke op 11 februari voor 152,70 betaald heb. De artikel heb ik binnen 30 dagen geretourneerd en schriftelijk terugkoppeling gekregen, dat Tommy teleshopping het in goede orde ontvangen had, en dat er een andere naar mij verstuurd zou zijn. Na 3 weken heb ik nog steeds niets ontvangen en had telefonisch contact opgenomen met klantenservice. Ze hebben verteld, dat de artikel niet voorraadig was, en binnen 2 weken zou ik het wel binnen krijgen. Daarna heb ik weer na 3 weken nog steeds niets ontvangen en heb met klantenservice telefonisch gesproken en doorgegeven, dat ik niet meer de stomer wil, duurt me te lang, en kreeg de beloofte, dat ik de aankoopbedrag terug zou krijgen.
Inmiddels 4 maanden verder heb ik op 10 juni EUR 12,95 teruggestoort gekregen in plaats van de oorspronkelijk betaalde 152,70!!
Ik heb sindsdien bij wekelijks gebeld, kreeg steeds klantenservice medewerkster Conny, die steeds bepaalde afsluitingen niet in het system kon terug vinden en degene die het zou moeten afhandelen of met vakantie was, of al naar huis, of vrij, in iedere geval kreeg geen duidelijke uitleg, waarom ik nog steeds geen geld had ontvangen. Ik ben het nu spugzat en wil mijn geld terug!

Wanneer ik de aankoopbedrag van het geretourneerde artikel volledig terug krijg, en Tommy teleshopping ook de telefoongesprekken gaat vergoeden, wanneer ik bij elkaar geteld uren op een medewerkster moest wachten.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 05 juli 2016 om 08:44 geantwoord

Beste Klant,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met u gehad.

De klacht hebben wij met elkaar besproken. Na controle is gebleken dat u het aankoopbedrag á €152.70 reeds heeft ontvangen op uw iban rekeningnummer.

Uiteraard onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Fatika