Klacht: wacht al 4 weken op mijn geld terug

op 18 augustus 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

via bva een scooter gekocht . bij het ophalen waren er geen sleutels bij . het bedrag 200 euro zou binnen enkele dagen op mijn bankrekening overgemaakt worden .nu 4 weken verder nog geen cent ontvangen. schande kocht wel vaker bij bva maar zal het nu nooit meer doe.

geld terug en wel snel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van BVA Veilingen

1 maand geleden - Hoi Harry, Ik heb navraag gedaan voor je waarom het zo lang duurt voordat je het geld terug hebt. Zodra ik wat meer weet, informeer ik je nader. Groet, BVA Auctions

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 29 augustus 2017 om 13:07 geantwoord

Goedemiddag meneer Hanskamp,

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl. Onze klantenservice heeft met u contact gehad over uw klacht.

Mijn excuses voor de late reactie op Klacht.nl. Op 23 augustus heeft onze financiële afdeling het resterende bedrag ter betaling neergelegd. U ontvangt het bedrag binnen 5-10 dagen op uw rekening.

Stan - BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door tropicana