Klacht: Wacht al 2 maanden op mijn geld.

Sona Takesyan op 26 februari 2021 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Beste,

Hierbij wil ik klacht indienen over uw service. Ik heb in december 2020 een tablet bij jullie besteld, maar ik kreeg jammer genoeg een föhn binnen. Oké foutje geef niet kan gebeuren, we hebben gebeld en gemeld over het foutje maar het bleek dat ze het product niet eens op voorraad hadden maar toch wel mijn bestelling geaccepteerd. Wij hebben netjes het product terug opgestuurd naar Media Markt ”Almere” , ze hebben het product op 5/01/2021 terug ontvangen in het fabriek ”bestel nmmr: 83302515. We kregen te horen dat we na 5 werkdagen het geld terug gestort zouden krijgen op onze rekening na het ontvang van het product. Ik heb tot nu toe meer dan 20x gebeld en op twitter 3x contact gehad met jullie voor mijn geld. Ik wacht nu al bijna 2 maanden lang op mijn 126 euro die ik terug zou ontvangen. 2 van u collega’s hebben de telefoon opgehangen terwijl ik nog aan het praten was. Het bleek later dat ze mij voor een lange tijd op opgelost hadden gezet terwijl het niet zo was.

Uw collega’s ”Leyla” meldde op twitter ”17/02/21” dat ik nog een weekje moest wachten en dat het geld gestort zou krijgen op mijn rekening. Uw collega Angella uit Almere Media Markt meldde dat ze mij terug zoude bellen en dat is ook niet gebeurd. Hoofdkantoor nam het niet serieus en ze hebben geen actie onder genomen ze zouden mij nog een mailtje sturen en is het ook niet gebeurd. Ik kreeg dit email van de Media Markt:

Momenteel is het drukker dan normal en kan het langer duren voordat je een reactie ontvangt. We streven ernaar om je binnen 7 dagen van een antwoord te voorzien. Je kan reageren door middel van een reply op deze e-mail.

(13/02/2021 13:43)
Beste Sona Takesyan,

We zijn je niet vergeten! Ik heb navraag gedaan en ik wacht nog op een reactie. Ik kom zo snel mogelijk bij je terug.

Valerie

MediaMarkt klantenservice

Ik heb met een van de personeel telefonisch contact gehad en zoude een mailtje sturen met een oplossing. Van haar heb ik zeker niks meer gehoord tot dat ik haar een mailtje heb gestuurd van ” jullie zouden mij nog mailen”

Dit is de botte mail die ik ontvangen heb nadat ik ze een mail had gestuurd dat ze een mailt zoude sturen met een oplossing. Ik vind dit geen manier om met een consument te praten. Ik kreeg ook te horen dat ik op spoed was gezet en dat ik mijn geld binnen 48 uur gestort zou krijgen, en het is nu 2 maanden verder en nog steeds niks gekregen.

Dit is zeker niet alles, als ik het hele verhaal ga vertellen heb ik zeker 3 pagina’s er voor nodig.

Ik vind dit GEEN service van de Media Markt, ik voel me niet serieus genomen door jullie. Telkens meldt elke collega dat ik nog moet wachten, of een andere die niet weet wat ie moet doen. Ik ben zeer teleurgesteld in jullie en van de klantenservice die niks van elkaar af weet en die steeds andere dingen tegen mij zeggen. Het boeit me niet hoe druk het is bij de administratie afdeling, maar het zal zeker nergens 2 maanden lang duren om een geld terug te storten. ik wil gewoon mijn geld terug. Ik vind dat ik al heel netjes heb gedaan om 2 maanden lang te wachten.

ik verwacht een terug mailtje met een oplossing van jullie.

Sona Takesyan

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sona Takesyan