Klacht: Wacht al 100 dagen op bestelling

op 16 juni 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Hierbij een kopie van mijn klacht die ik heb gestuurd naar Typhone.nl

Ik word hier erg slecht geholpen. En de meeste medewerkers zijn niet echt professioneel. Hierbij mijn klachten:

– Reactietermijnen die in eerste instantie worden genoemd komen ze niet na.
– Bij mijn klacht kunnen ze geen reactietermijn geven. Het kan 1 dag duren maar ook 4 weken. Ik moet het maar afwachten.
– Afspraken komen ze niet na. Meerdere malen op verschillende momenten zou ik teruggebeld worden, maar wordt niet gedaan.
– Erg lange wachtrijen. Het duurt vaak minimaal 15 minuten voor je iemand aan de lijn krijgt.
– Veel medewerkers maken geen contact van het telefoongesprek. Dit is ook bevestigd door meerdere collega’s.

***********************************************
Geachte heer, mevrouw,

Hierbij stuur ik u een klacht omtrent bovengenoemde order.

Klacht
Op 25 maart 2016 heb ik de bevestiging gekregen op onderstaande bestelling. Wij zouden binnen 5 werkdagen een reactie krijgen. Helaas hebben wij dit nooit per e-mail of telefoon ontvangen. Wij hebben daarom meerdere malen telefonisch contact gehad. Er is ons gezegd dat het nog in behandeling was en weer wat later zou het in behandeling zijn bij Telfort. Nu krijgen wij op 28 april 2016 onze betalingskosten van EUR 3.95 retour op onze rekening.
Zonder verdere mededeling.

Ik heb daarom vandaag telefonisch contact gehad met u. Een collega deelde mij mee dat de bestelling is geannuleerd, maar dat ik contact moest opnemen met Telfort want Typhone.nl krijgt de reden van Telfort om privacyredenen niet te horen. Ik heb toen contact gehad met Telfort (Chistiaan Niujok) en die vertelde mij dat zij geen bestelling hebben gevonden en ik werd weer naar u doorverwezen. Toen contact gehad met Ruben vd Waas. Hij deelde mij dat de bestelling is geannuleerd omdat het rekeningnummer niet op naam van P.H.G.M v Keulen staat en omdat het gaat om een verlening in plaatst van een nieuwe aansluiting. Dit was volgens hem niet correct vermeld in de aanvraag. Ik heb daarom gevraagd om dit te wijzigen, maar dat was niet meer mogelijk.
Ik moet een nieuwe aanvraag indienen. Ik heb hem toen verteld dat het niet kon omdat mijn actiecode/link nu niet meer werkt. Ik moest het dan bestellen zonder korting??? Daar ga ik absoluut niet mee akkoord. Ik heb die code/link via Ibood.nl gekocht omdat dit een hele mooie aanbieding is.
Hij gaf aan dat het voor hem niet mogelijk is om dit aan te bieden en dat ik hier een mail over moest sturen.

Slechte administratie
Uit het telefoongesprek bleek overigens ook dat de administratie erg slecht wordt bijgehouden. Van al onze telefoongesprekken was niets bekend. Ook niet het telefoongesprek eerder op de dag. Ook is er nooit een annuleringsmail/brief aan ons toegezonden. Dit kon Ruben vd Waas ook bevestigen.
Als er gewoon tijdig was doorgegeven dat de bestelling op 2 punten aangepast moest worden konden wij gewoon binnen de actieperiode opnieuw de bestelling plaatsen.

Oplossing
De oplossing voor dit probleem is om mij alsnog dezelfde order tegen dezelfde voorwaarden te laten bestellen.

Reactie
Graag ontvang ontvang ik uw reactie binnen 10 werkdagen.

Patricia Van Keulen & Sander Leermakers
Schubertsingel 22
5216 XA Den Bosch
Ordernummer: 114980188

Oplossing

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leermakers83